11.07.2015

24.07.2015 20:01

Adica Isus ii trimite "fara nimic" pe discipolii sai. Pai oamenii aia aveau de umblat, de facut una alta... Iar el: "sa nu luati nimic cu voi". Pentru ca numai atunci cand ajungi sa nu ai nimic, ai spatiu pentru Dumnezeu. Doar atunci cand devii nimic, atunci te umpli de Dumnezeu. Si cat de greu, sau cat de usor poate fi acest exercitiu. La un pas de tine! Si uneori o viata intreaga refuzam sa il facem. Dar daca l-am face, am reusi totul. Am fi liberi, ne-am accepta pe noi, am fi bucurosi de-adevaratelea. Nu fals. 
Sinceritatea ne obliga sa spunem ca din pacate orasul caritatii nu prea a facut mare lucru azi. Iar asta nu e bine. Cel rau, ispititorul, vrea sa divida uneori. Sa va rugati ca lucrarea Domnului sa nu fie zadarnicita de nepriceperea omului. Speram si ne propunem sa fim deschisi la planul iubitor al celui Preainalt! Iar pentru asta trebuie sa fii nimic, sa nu ai nimic, sa nu te bazezi pe nimic, decat numai pe Dumnezeu. Sa aveti binecuvantare in aceasta duminica!